Logo ZBK
ZAPYTANIE OFERTOWE


Zadanie pod nazwą:

,,Dostawa używanego samochodu osobowego 4×4
na potrzeby Zakładu Budynków Komunalnych w Barczewie”

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Barczewo
Plac Ratuszowy 1
11-010 Barczewo
NIP: 7393844890
Dane kontaktowe:
Zakład Budynków Komunalnych w Barczewie
ul. Wojska Polskiego 15
11-010 Barczewo
tel.: 89 514 99 12
adres e-mail: zbkbarczewo@barczewo.pl
Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany

przedmiot zamówienia.

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11
września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa używanego samochodu osobowego 4×4 na
potrzeby Zakładu Budynków Komunalnych w Barczewie.

  1. Samochód będący przedmiotem zamówienia musi być:
    1) wolny od wad fizycznych i prawnych,
    2) wyprodukowany po 2010 roku.
  2. Wykonawca nie później niż 2 dni robocze przed planowanym terminem dostawy
    samochodu zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu następujące dokumenty
    dotyczące przedmiotu zamówienia w języku polskim:
    1) kartę pojazdu,
    2) dowód rejestracyjny,
    3) polisę ubezpieczeniową,
    4) książkę serwisową.
  3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej: SOPZ) stanowi załącznik nr 1 do
    zapytania ofertowego.
  4. Opis znajdujący się w SOPZ stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
    zawiera minimalne wymagania (techniczne i użytkowe) w odniesieniu do samochodu
    osobowego objętego przedmiotem zamówienia co oznacza, że Wykonawca może

oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi
i/lub użytkowymi.
WARUNKI DOSTAWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

  1. Samochód będący przedmiotem umowy zostanie dostarczony przez Wykonawcę na własny
    koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego, tj. Zakładu Budynków Komunalnych, ul. Wojska
    Polskiego 15, 11- 010 Barczewo.
  2. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego, co najmniej 2 dni wcześniej o
    planowanym terminie dostarczenia samochodu. Dostawa odbędzie się w dniach i
    godzinach urzędowania Zamawiającego (tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00
    – 14.00).
  3. Przygotowany do odbioru samochód będzie miał wykonany przez Wykonawcę i na jego
    koszt przegląd techniczny, co będzie potwierdzone w dowodzie rejestracyjnym.
  4. Odbiór samochodu zostanie poprzedzony jego przetestowaniem oraz sprawdzeniem
    poprawności działania przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego.
  5. Za termin dostawy samochodu Zamawiający uważa się dzień podpisania przez
    Zamawiającego i Wykonawcę bez zastrzeżeń protokołu odbioru samochodu.
    TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
    14 dni od dnia podpisania umowy
    WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY
    SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
  6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
    1) dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi prawidłowo zrealizować
    zamówienia,
    2) znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe
    wykonanie zamówienia,
    3) posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji przedmiotu zamówienia.
  7. Zamawiający uzna warunki wymienione w pkt. 1 ppkt. 1,2 i 3 za spełnione, jeżeli
    Wykonawca przedłoży oświadczenie na zasadzie „spełniam / nie spełniam”, stanowiące
    załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
    WARUNKI PŁATNOŚCI:
  8. Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek Wykonawcy wskazany w fakturze
    w ciągu 7 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Zamawiającego.
  9. Wykonawca wystawi fakturę na następującego płatnika:
    Nabywca : Gmina Barczewo, Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, NIP: 739-38-44-890
    Odbiorca: Zakład Budynków Komunalnych, ul. Wojska Polskiego 15, 11-010 Barczewo
  10. Rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawcą nastąpi w złotych polskich.

OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY I OBLICZANIA CENY:

  1. Kompletna oferta powinna zawierać prawidłowo wypełniony:
    1) formularz ofertowy – załącznik nr 2,
    2) oświadczenie – załącznik nr 3,
  2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem
    nieważności.
  3. Wszystkie dokumenty tworzące ofertę muszą być:
    1) podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy,

2) scalone w sposób trwały, z kolejno ponumerowanymi i parafowanymi stronami.

  1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Cena podana w ofercie musi być wyrażona w złotych polskich (zł) i zawierać wszelkie
    koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić wszelkie podatki,
    opłaty, cła itp.
  3. Cena oferty musi być liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
    KRYTERIA OCENY OFERT:
    Cena – 100%
    SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
    Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy
    mogą przekazywać pisemnie (Zakład Budynków Komunalnych w Barczewie, ul. Wojska
    Polskiego 15, 11-010 Barczewo) lub drogą elektroniczną zbkbarczewo@barczewo.pl
    ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:
  4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  5. Oferty należy sporządzić w języku polskim.
  6. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy,
    zgodnie z formą reprezentacji wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie,
    właściwym dla danej formy organizacyjnej wykonawcy albo przez upełnomocnionego
    przedstawiciela wykonawcy. Jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika to należy
    wraz z nią złożyć pełnomocnictwo.
  7. Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 14 dni od daty jej złożenia.
  8. Termin płatności faktury 7 dni od daty wpływu do Zamawiającego.
  9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania
    przyczyny.
  10. Zamawiający nie zwraca ofert, ani kosztów ich sporządzenia.
  11. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
  12. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
  13. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 016/679
    z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
    danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
    dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
    04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
    1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Budynków Komunalnych w
    Barczewie w Barczewie, ul. Wojska Polskiego 15, 11-010 Barczewo, adres e-mail
    zbkbarczewo@barczewo.pl , tel. 89 514 99 12
    2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
    celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
    3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
    udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
    4) dane osobowe będą przechowywane przez 4 lata od dnia zakończenia postępowania,
    a następnie przez okres zgodny z jednolitym rzeczowym wykazem akt stanowiącym
    załącznik nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w
    sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w
    sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych lub w przypadku
    zadania realizowanego przy udziale środków finansowych pochodzących z UE przez
    okres zgodny z umową o dofinansowanie projektu.
    5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
    dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
    związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
    konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
**
;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

  • Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego
    administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora
    ochrony danych osobowych.
    ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
    postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w
    zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
    załączników.
    *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
    do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu
    ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
    publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
    MIEJSCE, TERMIN ORAZ SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:
    Oferty sporządzone w formie pisemnej należy umieścić w zapieczętowanej kopercie oznaczonej
    napisem:

„Dostawa używanego samochodu osobowego 4×4
na potrzeby Zakładu Budynków Komunalnych w Barczewie”

Termin składania ofert upływa w dniu 2 grudnia 2022 roku, godz.1200
.

Oferty złożone po tym terminie zostaną odrzucone. Decydujące znaczenie dla oceny
zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do zamawiającego,
a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
Oferty należy składać, bądź przesyłać na poniższy adres:
Zakład Budynków Komunalnych w Barczewie
ul. Wojska Polskiego 15
11 – 010 Barczewo

ZAŁĄCZNIKI:

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
  2. Formularz ofertowy,
  3. Oświadczenie o spełnieniu warunków.

DYREKTOR
ZAKŁADU BUDYNKÓW KOMUNALNYCH

W BARCZEWIE

/-/ ROBERT BRZÓSKA

ZAPYTANIE OFERTOWE
Zadanie pod nazwą:

,,Dostawa używanego samochodu osobowego 4×4
na potrzeby Zakładu Budynków Komunalnych w Barczewie”

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Barczewo
Plac Ratuszowy 1
11-010 Barczewo
NIP: 7393844890
Dane kontaktowe:
Zakład Budynków Komunalnych w Barczewie
ul. Wojska Polskiego 15
11-010 Barczewo
tel.: 89 514 99 12
adres e-mail: zbkbarczewo@barczewo.pl
Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany

przedmiot zamówienia.

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11
września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa używanego samochodu osobowego 4×4 na
potrzeby Zakładu Budynków Komunalnych w Barczewie.

  1. Samochód będący przedmiotem zamówienia musi być:
    1) wolny od wad fizycznych i prawnych,
    2) wyprodukowany po 2010 roku.
  2. Wykonawca nie później niż 2 dni robocze przed planowanym terminem dostawy
    samochodu zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu następujące dokumenty
    dotyczące przedmiotu zamówienia w języku polskim:
    1) kartę pojazdu,
    2) dowód rejestracyjny,
    3) polisę ubezpieczeniową,
    4) książkę serwisową.
  3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej: SOPZ) stanowi załącznik nr 1 do
    zapytania ofertowego.
  4. Opis znajdujący się w SOPZ stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
    zawiera minimalne wymagania (techniczne i użytkowe) w odniesieniu do samochodu
    osobowego objętego przedmiotem zamówienia co oznacza, że Wykonawca może

oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi
i/lub użytkowymi.
WARUNKI DOSTAWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

  1. Samochód będący przedmiotem umowy zostanie dostarczony przez Wykonawcę na własny
    koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego, tj. Zakładu Budynków Komunalnych, ul. Wojska
    Polskiego 15, 11- 010 Barczewo.
  2. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego, co najmniej 2 dni wcześniej o
    planowanym terminie dostarczenia samochodu. Dostawa odbędzie się w dniach i
    godzinach urzędowania Zamawiającego (tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00
    – 14.00).
  3. Przygotowany do odbioru samochód będzie miał wykonany przez Wykonawcę i na jego
    koszt przegląd techniczny, co będzie potwierdzone w dowodzie rejestracyjnym.
  4. Odbiór samochodu zostanie poprzedzony jego przetestowaniem oraz sprawdzeniem
    poprawności działania przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego.
  5. Za termin dostawy samochodu Zamawiający uważa się dzień podpisania przez
    Zamawiającego i Wykonawcę bez zastrzeżeń protokołu odbioru samochodu.
    TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
    14 dni od dnia podpisania umowy
    WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY
    SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
  6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
    1) dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi prawidłowo zrealizować
    zamówienia,
    2) znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe
    wykonanie zamówienia,
    3) posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji przedmiotu zamówienia.
  7. Zamawiający uzna warunki wymienione w pkt. 1 ppkt. 1,2 i 3 za spełnione, jeżeli
    Wykonawca przedłoży oświadczenie na zasadzie „spełniam / nie spełniam”, stanowiące
    załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
    WARUNKI PŁATNOŚCI:
  8. Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek Wykonawcy wskazany w fakturze
    w ciągu 7 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Zamawiającego.
  9. Wykonawca wystawi fakturę na następującego płatnika:
    Nabywca : Gmina Barczewo, Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, NIP: 739-38-44-890
    Odbiorca: Zakład Budynków Komunalnych, ul. Wojska Polskiego 15, 11-010 Barczewo
  10. Rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawcą nastąpi w złotych polskich.

OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY I OBLICZANIA CENY:

  1. Kompletna oferta powinna zawierać prawidłowo wypełniony:
    1) formularz ofertowy – załącznik nr 2,
    2) oświadczenie – załącznik nr 3,
  2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem
    nieważności.
  3. Wszystkie dokumenty tworzące ofertę muszą być:
    1) podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy,

2) scalone w sposób trwały, z kolejno ponumerowanymi i parafowanymi stronami.

  1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Cena podana w ofercie musi być wyrażona w złotych polskich (zł) i zawierać wszelkie
    koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić wszelkie podatki,
    opłaty, cła itp.
  3. Cena oferty musi być liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
    KRYTERIA OCENY OFERT:
    Cena – 100%
    SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
    Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy
    mogą przekazywać pisemnie (Zakład Budynków Komunalnych w Barczewie, ul. Wojska
    Polskiego 15, 11-010 Barczewo) lub drogą elektroniczną zbkbarczewo@barczewo.pl
    ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:
  4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  5. Oferty należy sporządzić w języku polskim.
  6. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy,
    zgodnie z formą reprezentacji wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie,
    właściwym dla danej formy organizacyjnej wykonawcy albo przez upełnomocnionego
    przedstawiciela wykonawcy. Jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika to należy
    wraz z nią złożyć pełnomocnictwo.
  7. Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 14 dni od daty jej złożenia.
  8. Termin płatności faktury 7 dni od daty wpływu do Zamawiającego.
  9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania
    przyczyny.
  10. Zamawiający nie zwraca ofert, ani kosztów ich sporządzenia.
  11. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
  12. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
  13. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 016/679
    z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
    danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
    dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
    04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
    1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Budynków Komunalnych w
    Barczewie w Barczewie, ul. Wojska Polskiego 15, 11-010 Barczewo, adres e-mail
    zbkbarczewo@barczewo.pl , tel. 89 514 99 12
    2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
    celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
    3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
    udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
    4) dane osobowe będą przechowywane przez 4 lata od dnia zakończenia postępowania,
    a następnie przez okres zgodny z jednolitym rzeczowym wykazem akt stanowiącym
    załącznik nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w
    sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w
    sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych lub w przypadku
    zadania realizowanego przy udziale środków finansowych pochodzących z UE przez
    okres zgodny z umową o dofinansowanie projektu.
    5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
    dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
    związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
    konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
**
;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

  • Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego
    administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora
    ochrony danych osobowych.
    ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
    postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w
    zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
    załączników.
    *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
    do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu
    ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
    publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
    MIEJSCE, TERMIN ORAZ SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:
    Oferty sporządzone w formie pisemnej należy umieścić w zapieczętowanej kopercie oznaczonej
    napisem:

„Dostawa używanego samochodu osobowego 4×4
na potrzeby Zakładu Budynków Komunalnych w Barczewie”

Termin składania ofert upływa w dniu 2 grudnia 2022 roku, godz.1200
.

Oferty złożone po tym terminie zostaną odrzucone. Decydujące znaczenie dla oceny
zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do zamawiającego,
a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
Oferty należy składać, bądź przesyłać na poniższy adres:
Zakład Budynków Komunalnych w Barczewie
ul. Wojska Polskiego 15
11 – 010 Barczewo

ZAŁĄCZNIKI:

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
  2. Formularz ofertowy,
  3. Oświadczenie o spełnieniu warunków.

DYREKTOR
ZAKŁADU BUDYNKÓW KOMUNALNYCH

W BARCZEWIE

/-/ ROBERT BRZÓSKA