Logo ZBK
Nabór na stanowisko Ratownik Plaży Miejskiej w Zalesiu

DYREKTOR ZAKŁADU BUDYNKÓW KOMUNALNYCH

ogłasza nabór na stanowisko Ratownik Plaży Miejskiej w Zalesiu, Gmina Barczewo.
Ilość stanowisk: 2
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie
Termin pracy: od 01.07.2021 r. do 31.08.2021 r.
Miejsce pracy: Plaża Miejska w Zalesiu, Gmina Barczewo

1.Wymagania niezbędne (obligatoryjne):

  • obywatelstwo polskie,
  • posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
  • wiek: ukończone 18 lat,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • posiadanie stopnia ratownika wodnego WOPR,
  • ważna legitymacja członka WOPR na dany rok kalendarzowy z poświadczeniem lekarskim o zdolności do pracy w charakterze ratownika,
  • posiadanie zaświadczenia o ukończeniu kursu kwalifikowanej pierwszej pomocy i uzyskaniu tytułu ratownika.

    2. Wymagania dodatkowe
  • samodzielność,
  • wysoka kultura osobista,
  • komunikatywność,
  • umiejętność pracy w zespole.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • przestrzeganie wymogów dotyczących obostrzeń związanych z epidemią COVID-19, a także kontrolowania ich przez osoby przebywając na terenie plaży,
  • stałe obserwowanie obszaru kąpieliska i niezwłoczne reagowanie na każdy sygnał wzywania pomocy oraz podejmowanie akcji ratowniczej,
  • kontrola stanu urządzeń oraz sprzętu, które zapewniają bezpieczeństwo osób kąpiących się,
  • kontrola stref dla umiejących i nie umiejących pływać,
  • wywieszanie na maszcie odpowiedniego koloru flag informacyjnych,
  • sygnalizowanie, za pomocą urządzeń alarmowych przekroczeń obowiązującego regulaminu (np. granicy strefy dla umiejących pływać), a w kąpieliskach także nadchodzącej burzy,
  • reagowanie na wszystkie wypadki naruszenia regulaminu obowiązującego na terenie kąpieliska,
  • codzienne kontrolowanie głębokości wody przed otwarciem kąpieliska, a w razie potrzeby – przesunięcie miejsca kąpieli lub czasowe wyłączenie określonych obszarów kąpieliska z używalności,
  • oczyszczenie powierzchni i dna obszaru przeznaczonego do kąpieli z wszystkich przedmiotów mogących spowodować skaleczenie lub inny nieszczęśliwy wypadek,
  • bieżące prowadzenie dziennika pracy,
  • sprzątanie śmieci z terenu plaży,
  • informowanie zarządcy plaży o wszelkich awariach sprzętu i wyposażenia.

4. Wymagane dokumenty:

  • legitymacja ratownika WOPR z aktualnymi wpisami i opłatami,
  • zaświadczenie lekarskie o możliwości pracy jako ratownik wodny,
  • dowód osobisty (w przypadku braku dowodu nr PESEL),
  • adres Urzędu Skarbowego właściwy dla miejsca zamieszkania,
  • studenci i uczniowie – ważna legitymacja studencka lub szkolna,
  • ksero KPP bądź wpis do książeczki WOPR.

5. Termin i miejsce składania dokumentów:

1) Dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie z podaniem imienia i nazwiska oraz dopiskiem „nabór na stanowisko pracy ratownik Plaży Miejskiej w Zalesiu” należy składać w sekretariacie Zakładu Budynków Komunalnych w Barczewie lub pocztą na adres: Zakład Budynków Komunalnych w Barczewie, ul. Wojska Polskiego 15 , 11 – 010 Barczewo, w terminie do dnia 11 czerwca 2021 r. do godziny 12:00.

2) Oferty, które wpłyną do Zakładu Budynków Komunalnych w Barczewie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane/decyduje data wpływu dokumentów do Zakładu, a nie data stempla pocztowego.

Dyrektor Zakładu Budynków Komunalnych w Barczewie
/-/ Robert Brzóska